Huzurlu Mutfak: DONDURMALI İRMİK HELVASI
Drop Down MenusCSS Drop Down Menu
Image and video hosting by TinyPic

DONDURMALI İRMİK HELVASI





DONDURMALI İRMİK HELVASI
Tarifi bugün videolu yaptım ve tüm gün video ile uğraştım
İnanın sabah 11 den beri tarifi çekip düzenlemekle uğraştım, neden dersiniz, you tube kanalıma da koyuyorum ya, orada 10 dakika, burada 1 dakika, ayrı ayrı düzenleniyor
Orada anlatıyorum, burada müzik ekliyorum, yanii uzun iş vesselam 😀♥️♥️
YouTube kanalımda kapak fotoğrafını ayarlayamadım bir türlü, daha 1 saat önce çözdüm işi, bilgisayardan hallettim bin şükür ❤️❤️
Gelelim tarife
MALZEMELER
125 gr tereyağ
1, 5 su bardağı irmik
Arzu ederseniz dolmalık fıstık
ŞERBETİ
1 su bardağı toz şeker
1 su bardağı süt
1 su bardağı su
1 paket vanilya


Yapılışını en ayrıntılı şekilde, hatta hassas terazide ölçmeye kadar you tube kanalımda bulabilirsiniz
♥️♥️♥️♥️
YouTube a Huzurlu Mutfak yazın tarifler karşınızda olacaktır 
Beğenmeyi ve Abone olmayı unutmayın olur mu arkadaşlar, 10 saatlik ekmeğime birazcık desin 💞💞💞💞💞

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder