Huzurlu Mutfak: KAHVE KEYFİ,GÜNÜN KAHVESİ
Drop Down MenusCSS Drop Down Menu
Image and video hosting by TinyPic

KAHVE KEYFİ,GÜNÜN KAHVESİ



   Tanımadığınız insanlarla yan yana masalarda oturup da hiç rahatsız olmadığınız kaç muhit vardır ki..Bağdat Caddesi böyledir işte...Hemen yanınızdaki beyler veya bayanlar ya sohbete dalmıştır,ya benim gibi gazete kitap okur veya laptopla ilgilidir..Yani hem vardırlar,hem de yokturlar..Ben kalabalıklar içinde kaybolmayı çok severim..💖💖
Bugün saat 15 e kadar evde çok çalıştım ve dinlenmek için kızım Zeynep'in geçen yıl baristalığa (kahve demleyen ve yapan kişiler)özenip bir süreliğine çalıştığı  @seccocafe ye dinlenmeye geldim.En kaliteli kahveyi burada bulabiliyorum.Sahibi Serkan Bey her malzemenin en iyisini alır,buranın mutfağını da bildiğimiz için yakınlardan veya uzaklardan gelip en güzel kahveyi içebilir,en güzel kahvaltıyı yapabilirsiniz...
Kahve kokulu ,huzurlu günler dilerim..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder