Huzurlu Mutfak: CEVİZLİ KAHKE
Drop Down MenusCSS Drop Down Menu
Image and video hosting by TinyPic

CEVİZLİ KAHKE

Sizlere 20 dakika içinde yapıp çayın yanına koyacağınız #pratik ve ekonomik bir tarif vereceğim 👋
Fotoğraf eski ama lezzet hep güncel, çay yanı kurtarıcısı az malzemeli tuzlu👍👍👍
Ben bir gece çay yanına yapmıştım, fotoğraf o zamandan, daha sonra yapıp çekmek kısmet olmadı ama görsele  çok takılmayın, lezzeti bir harika, burada biz bizeyiz değil mi😄😄😄


CEVİZLİ KAHKE
Anadolu'dan ekonomik bir lezzet daha
Ben KAHKE yi tam bugday unlu ve cevizli yaptım, kıyır ,kıyır dayanilmaz bir lezzet.Bolca yapıp kapali bir kaba koyun, acıkan ,cay yanina isteyen,okula giden gunlerce alsin,yesin😃😄Size dua etsin.
MALZEMELER
1su bardagi zeytinyag
1 su bardagi su
1 yemek kasigi sirke
1 tatli kasigi tuz
KABARTMA TOZU YOK,YANILMAYIN..
Ben biraz da ceviz dövüp koydum,sade de cok guzel oluyor.
Aldığı kadar un,ben tam buğdaylı ile beyaz unu karışık kullandım ,müthiş oldu
YAPILISI
Un hariç diğer malzemeyi karıştıralım, once 2 bardak un koyup yoğuralım ve sonra azar  azar un ekleyerek yumusacik bir hamur yoğuralım ,ceviz buyuklugunde parcalar koparıp fitil şekline getirelim,iki ucunu birleştirip halka yapalım ,yaglanmis tepsiye dizelim,uzerine yumurta sarısı surup 185 derecede kızarana kadar pisirelim
BEN IKI OLCU ILE YAPTIM,BIR BARDAGINI DA AYCICEK YAG KOYDUM,2 TEPSI KADAR OLDU..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder