Huzurlu Mutfak: ÇİKOLATALI MANOLYA TATLISI
Drop Down MenusCSS Drop Down Menu
Image and video hosting by TinyPic

ÇİKOLATALI MANOLYA TATLISI

ÇİKOLATALI MAGNOLİA (Manolya) 
Arkadaşlar,  çok güzel oldu gerçekten❤️




MALZEMELER
1 litre süt
1 su bardağı toz şeker
1 yemek kaşığı nişasta
3 yemek kaşığı un
1, 5 yemek kaşığı kakao
2 yumurta sarısı
1 paket vanilya
1 paket (80 gr.) bitter çikolata
1 kutu (200 gr.) krema
Ayrıca
2 paket Bisküvi (ben burçak bisküvi kullandım)
Çilek
YAPILIŞI
Krema ve çikolata hariç diğer malzemeleri tencereye koyup tel çırpıcıyla karıştırın
Ocağa koyun
Orta ateşte karıştırarak pişirin
Kaynayınca 15_20 saniye daha pişirin
Kenara alın çikolatayı parçalara bölüp içine atın, karıştırarak eritin
Bisküvileri rondodan geçirip toz haline getirin
Bu sırada pudingi arada karıştırın ve kremayı ekleyin, iyice karıştırın
Artık sunum kabı veya kupalara doldurma zamanı,
Çilekleri de kesin herşey hazır👍
Ben bardakların altına küp küp doğranmış çilek koydum, sonra da gördüğünüz şekilde yaptım, gerçekten nefis oldu, misafirlerine de ikram edebilirsiniz, çok severler emin olun♥️

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder