Huzurlu Mutfak: d.ream AKADEMİ
Drop Down MenusCSS Drop Down Menu
Image and video hosting by TinyPic

d.ream AKADEMİ

   Bugün sizlere gidip görmekten dolayı çok mutlu olduğum,modern,sıcak ve tam donanımlı bir Mutfak tanıtacağım.Önce kendi gözlemlerimden söz edeceğim,yazımın son bölümünde de d.ream Akademi ile ilgili kurumsal bilgileri sunacağım.
Bir tesadüf sonucu buluştuğumuz bu güzel okul Beşiktaş Dikilitaş'ta..Davet edildiğim gün 3 ayrı etkinliğe daha çağrılmıştım.Fakat benim gönlüm daima profesyonel mutfaklar ve usta aşçılıkta olduğu için buraya gitmeyi tercih ettim.İyi ki de gitmişim çünkü gördüğüm en güzel workshop'lardan birine katılma şansım oldu.
  Plaza içerisine girdiğim an temizlik ve düzen dikkatimi çekti.Oradan d.ream Akademi içerisine girdiğimde tüm yol yorgunluğum gitti.O kadar güzel bir ortama girdim ki anlatamam.Duvarda 1970 Cola reklamlarını andıran tablolar,mis gibi ve modern mutfaklar,misafir kısmında kaynayan çay ve kahveler..Güler yüzlü bir çalışanın ne isterseniz buyrun demesiyle kahvemi elime  aldım ve Okulun ruhunu hissetmeye başladım.
  Ders başladığında sanırım gördüğüm en şeker insanlardan biri olan Berke Şef ve asistanı Kübra bu dersin nasıl geçeceğini bana hissettirdiler zaten.Berke Şef 16 yıllık aşçı,çok genç görünüyor ama tecrübeli ve kendine güvenen biri.Bu nedenle de hiç kompleksi yok ve bu durum arkadaşça geçecek bir ortamın habercisiydi. Yan istasyonlarda da (çalıştığımız bölmeler) çok tatlı,canayakın insanlar vardı.Ve ben yemeklerimi yalnız üretmeyi sevdiğim için çok rahat ve verimli çalıştım.Etrafımda insanlar olmasını çok severim ama üretirken kesinlikle ben olmalıyım,herkesin birikim,bilgi ve bakış açısı farklıdır.Ben özgür çalışmaktan dolayı da çok mutlu oldum.Bu nedenle bile onlara çok teşekkür ederim..



Aşağıda da görebileceğiniz gibi mutfak çok ferah,ortada ise yapılanları yemek için uzun ve güzel bir ahşap masa var.Her şey elimizin altında ve boldu,hiç zorluk çekmeden çalıştık.Bazı mufaklarda çalışmak zahmetli olabiliyor çünkü..






Bu okulun kuruluş amacı Doğuş Grubu Restoranlarının aşçı ve elemanları yetiştirilmesi.Arada da böyle biletle katılabilinen Workshoplar yapılıyor..Bana da kısmet oldu.Karşılıklı olarak çok güzel bir gün geçirdik..Sağlıklı ve lezzetli yemekler yaptık..
YAPTIKLARIMIZ...



  KİNOA ve AVOKADOLU APPETİZER (Salata da diyebiliriz)




 IZGARA TAVUK ve SEBZELİ KARABUĞDAY SALATASI
                                         ve
ORMAN MEYVELİ YOĞURTLU KUP
Tarifleri bloğumda ayrı ayrı yayınlayacağım..Hepsi çok lezzetli ve hafif oldu..Sevgilerimle...


Benimle iletişime geçen kibar bayan Işın Yazıoğlu'na da çok teşekkür ederim 

 VE OKUL HAKKINDA BİLGİLER...
d.ream Akademi, Türkiye’deki yiyecek ve içecek sektörünün ihtiyacı olan uzmanlık ve deneyimi dünya standartlarında eğitim ve yenilikçi yaklaşımlar ile sağlamak üzere çalışmaktadır.
Yeme-içme sektörünü kurumsal yönetim anlayışıyla şekillendirme misyonu doğrultusunda d.ream Akademi’nin en büyük iş odağını ‘kurumsal iç eğitim’ programlarını kapsıyor. Ayrıca, modüler sistemdeki bu eğitim programları, farklı sektörlerdeki firmaların ihtiyaçlarına yönelik düzenlenerek danışmanlık hizmetleri de verilebiliyor.
d.ream Akademi, her ay farklı içeriklerle hazırladığı amatör mutfak atölyeleri ile de, farklı dünya mutfaklarını, yeni tarifleri ve pişirme tekniklerini öğrenmek isteyen mutfak meraklılarını ağırlıyor.
Türkiye’nin en iyi restoranlarında görev yapan dünyaca başarılı yerli ve yabancı şeflerin de eğitimlere konuk şef olarak katıldığı d.ream Akademi eğitimleri, başlangıç ve ileri seviyedeki mutfak tutkunları ve farklı konularda kendini geliştirmek isteyenler için gündüz, akşam ve hafta sonu olarak farklı zamanlarda düzenlenebiliyor. d.ream Akademi’de ayrıca kurumsal taleplere ve ihtiyaçlara yönelik özel amatör eğitim programları ve etkinlikler de düzenleniyor.
d.ream Akademi’de Bosch’un katkılarıyla düzenlenen amatör eğitimler; Türk ve Dünya Mutfakları, Diyet Menüleri ve Sağlıklı Beslenme, Kahve, Pasta ve Çikolata Yapımı, Parti ve Davet Menüleri, Kişi ve Gruplara Özel Yemek Eğitimleri, Bar ve Miksoloji gibi pek çok farklı içerik ile hazırlanıyor.



ADRES: BÜYÜKHANLI PLAZA, DİKİLİTAŞ MAHALLESİ, ÜZENGİ SOKAK, NO:8, BEŞİKTAŞ-İSTANBUL
TEL: 212 304 14 00



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder