Huzurlu Mutfak: KİNOA ve AVOKADOLU APPATİZER
Drop Down MenusCSS Drop Down Menu
Image and video hosting by TinyPic

KİNOA ve AVOKADOLU APPATİZER

BEN MUTFAKTA ÇOK MUTLUYUM..
Bu günkü @d.reamakademi 'deki #fitmutfaklar etkinliğinde yaptığım,lezzetine doyulmaz ve sağlıklı salatam..Herkes salatasını yerken ben büyük bir zevkle sunuma hazırlık ve fotoğrafla uğraştım..
Canayakın ve yetenekli şef @berke.kurtbay 'a bu harika lezzetlerde bize önderlik yaptığı için ve benimle iletişime kuran Işın Yazıcıoğlu'na çok çok teşekkür ederim ..



KİNOA ve AVOKADOLU APPETİZER (Salata diyebiliriz)
100 gr kinoa
Doğranmış yarımşar sarı biber ve kırmızı biber
Kıyılmış Nane,frenk soğanı,maydanoz
Izgarada hafif pişirilmiş cherry domates (kiraz domates)
Zeytinyağ 
Kiraz sirkesi
Tuz,karabiber 
Üzerine tavada pişirilmiş hellim
Yarım avokado
Nar ekşisi
Yarım lime (yeşil limon)
YAPILIŞI
Kaynayan suya atarak haşladığımız kinoayı süzerek kenara alalım
Ayrı bir kapta Limonu sıkalım ,yeşillikleri doğrayalım ,kiraz sirkesi ekleyelim 
İstenilen miktarda Zeytinyağını ve tuzu ekleyerek tel çırpıcıyla karıştıralım (Ben 3 yemek kaşığı koydum)
Ilınan kinoa ile sosu birleştirelim 
Servis tabağına alalım 
Pişmiş hellim ve doğradığımız avokadolar ile servis yapalım.
Avokadoyu içine de doğrayabiliriz ama minik doğranmalı ki görsel güzel olsun.
Benimkiler tabağın yanında resimde pek görünmedi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder