Huzurlu Mutfak: 360 Tv'de Tuğçe'nin Mutfağında olacağım
Drop Down MenusCSS Drop Down Menu
Image and video hosting by TinyPic

360 Tv'de Tuğçe'nin Mutfağında olacağım





Sevgili Arkadaşlarım 💗💗
Yarın yani 25 Aralık Salı günü saat 14.00 de 360 TV de Tuğçe'nin Mutfağında olacağım 🏵️
Daha önce tariflerin ikisini sizlerle paylaşmıştım, yarın yapılışlarını ve beni de görmek isterseniz hepinizi ekran başına bekliyorum ❤️❤️
Sevgili @tugceekurt ile zaman çok güzel geçiyor, ona ve tüm ekibe çok çok teşekkür ederim 💗💗
Bakalım program nasıl oldu, 3 güzel Karadeniz yöresi tarifiyle karşınızdayım, ben de çok heyecanlıyım 🏵️🏵️🏵️

Sizler yarın seyredin, ben tarifleri tek tek paylaşacağım ❤️

You tube kanalıma Abone olmayı unutmayın olur mu arkadaşlar  beni instagramdan da takip edebilirsiniz 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder