Huzurlu Mutfak: ŞEKERSİZ ERİK MARMELATI
Drop Down MenusCSS Drop Down Menu
Image and video hosting by TinyPic

ŞEKERSİZ ERİK MARMELATI

Merhaba arkadaşlar 


ŞEKERSİZ ERİK MARMELATI 
Video herşeyi anlatıyor ama ben biraz açıklama yapayım size🌺
Çubuk tarçın koyduğum yer çıkmamış, her reçelime mutlaka karanfil ve çubuk tarçın koyarım
Şekerli bir reçel olsaydı çok minik bir tereyağ parçası da koyuyorum, o zaman köpüklenmiyor
Burada dikkat etmemiz gereken şey
🏵️ her ne çeşit erikten yaparsak yapalım hiç çürüğü olmaması ve
🏵️ pişerken sulanana kadar arada karıştırmak
Erikleri önce robota atmamdaki neden, pişerken kolaylık olması, önce dilimleyip de pişirirsek, geç sulanır ve dibi daha çabuk tutabilir, bu yöntem en iyisidir
Ben anjelik ve mürdüm eriği karışık yaptım, tabii ki hafif mayhoş oldu, yerken birazcık bal eklenebilir, tercih sizin
🌺NOT:Özellikle şekersiz reçellerin kapağı açılınca mutlaka buzdolabında muhafaza etmeliyiz, çok çabuk bozulabilir👍
Küçük kavanozlara koyup benim gibi sıcak sıcak kapatır, ters çevirirseniz , konserve gibi olur ve ufak ufak tüketirsiniz , hiç bozulmaz🏵️

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder