Huzurlu Mutfak: PRATİK MENEMENLİK
Drop Down MenusCSS Drop Down Menu
Image and video hosting by TinyPic

PRATİK MENEMENLİK

Merhaba arkadaşlar 
Benden de bir menemenlik gelsin mi?
Ama ben bu işi domatesleri kabuklarını soymadan, likopeni içinde kalacak şekilde yapıyorum, çok da güzel oluyor
Tembel işi mi, akıllılık mı bilemem ama işte size
PRATİK MENEMENLİK



Robotta, rondoda, her şekilde olur👋
4 kg. domates, 250 gr. sivri biber ve 2 adet kocaman  kuru soğan kullandım
Ben menemene soğan doğrarım, her yiğidin yoğurt yiyişi başkadır değil mi❤️
Sadece çok güzel yıkadım, yumurta domatesleri, biberleri ve soğanları doğradım
Biraz zeytinyağı ve tuz
İşte bu kadar 👋👋👋


YAPILIŞI
Robotta çok çok ince olmayacak şekilde küçülttüğüm soğan ve biberleri tencereye beraberce koydum
Zeytinyağı ekledim 
Hafif kavurdum
Sonra
Domates püresini ekledim
Tuzunu ekledim
Suyunu çekip kıvama gelene kadar pişirdim
Bulaşık makinesinde en sıcakta yıkadığım kavanozlara doldurdum. Kapaklar yeni olmalıdır
Ters çevirince sızdırmamalı ve ortası hafif içe doğru görünmelidir, kapak dışa doğru görünüyorsa o kapak tutmamıştır, konserve bozulur
Sizlere de kolay gelsin, sevgilerle 💕💕💕💕💕💕

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder