Huzurlu Mutfak: FISTIK EZMESİ
Drop Down MenusCSS Drop Down Menu
Image and video hosting by TinyPic

FISTIK EZMESİ

Merhabalar..
Sporcu olan oğlum Emre için doğal ve güçlü yiyecekler hazırlamaya özen gösteriyorum.Fıstık etmesini de kendim yapıyorum,genç ve sporcu olduğu için içine koyduğum bal ona zarar vermez ama biz yetişkinler fıstık ezmesini  şekersiz ve balsız da tüketebiliriz.Veya çok az ekleyebiliriz . Burada önemli olan iyi bir bal bulmamızdır . Özellikle kahvaltıları neşelendirecek bir tarif.
Ve Kolayca hazırlayıp günlerce tüketebileceğiniz sağlıklı bir yiyecek



YAPILIŞI
Yer fıstıklarını tavada hafif kavuralım
Rondoya koyup  yağı çıkana kadar çekelim
İstersek içine ceviz ve fındık da ekleyebiliriz
Rondodan alıp kabımıza veya kavanoza koyalım
İyi cins bir bal ekleyelim 
Karıştıralım
Fıstık ezmemiz hazır,afiyet olsun 
Burada organik Çam Balı kullandım,miktarı size bağlı,bizde bunu Emre tüketiyor,her gün antrenman yaptığı için kolayca yakıyor.Biz daha az balla yapabiliriz.
BİM den aldığım 1 paket #yerfistigi nın
hepsini ayıkladım,kabuklarını soyup rondodan çektim,bu miktarı elde ettim.

İsterseniz içine fındık,ceviz,çok az da zencefil ekleyebilirsiniz..
💕💕💕💕💕🌺
Beni instagram ,facebook ,twitter ve pinterestten takip edebilirsiniz 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder