Huzurlu Mutfak: YOĞURTLU KUP
Drop Down MenusCSS Drop Down Menu
Image and video hosting by TinyPic

YOĞURTLU KUP

BİSKÜVİLİ KUP (YOĞURT ve MEYVELİ)
@droetkerturkiye 'nin yoğurt ile hazırlanan kupu çok pratik lezzetli.Bir kaç defa yaptım ,bu defa da fotoğrafladım. Pişirilmediği ve yoğurtlu olduğu için tercih ettim.



*1 paketten az çıkıyor ben 2 kutu aldım.
*2 paket toz karışım
*4 su bardağı yoğurt ve
*1 çay bardağı su ile 
İyice çırpılır
*İçinden çıkan toz bisküvi biraz sütle yumuşatılır (2 poşete 2 yemek kaşığı )


*Kup bardakları veya kaseye önce 
bisküvi,üzerine krema,ben bir üst kata #muz ve nar koydum
*En üste yine krema ve bisküvi..
*Artık dizme işi ve seçeceğiniz meyve sizin kupunuzun lezzetini belirleyecektir.
*Buzdolabına atılır ve sabredilirse😁 biraz bekleterek soğuk soğuk tüketilir.
AFİYET OLSUN 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder