Huzurlu Mutfak: TAVADA KIRPIK BÖREK
Drop Down MenusCSS Drop Down Menu
Image and video hosting by TinyPic

TAVADA KIRPIK BÖREK

HAYDİ 5 ÇAYINA 
TAVADA KIRPIK BÖREK YAPALIM..
    Bazen bir nedeni  olmasa da kaygılı,sıkıntılı günleriniz olur ya..İşte böyle günler bende de var,ben çok sulu gözlüyümdür,evlatlarımın gözlerine baktığım an gözlerim yaşarır, haberleri dinleyip de ağlamadığım akşam yoktur.Bazen bir şehidimiz,bazen bir hayvancık,bazen şiddet gören bir insan bazen savaştan kaçan çocukların kara gözleri beni ağlatmaya yeter.Ne yapayım ,böyle yaradılmışım.  Allah hiç de ummadığımız zamanlarda karşımıza  bir dost çıkarır  ya işte ben de bu şanslılardanım.Bu fotoğrafa ,dünkü enerjisiz günümde bana çaya gelen canım dostum @kelebek_baykus el attı ve hep  istediğim şu havalı çay dökme hareketini oluşturduk.Enerjim de yükseldi hemen tabii..





MALZEMELER 
*3 yufka 
SOS İÇİN
*1 Türk kahvesi fincanı sıvıyağ 
*1 su bardağı süt 
*1 yumurta 
İÇ MALZEME 

*1 kase beyaz peynir @ekicipeynir 
*2 orta boy domates (Küp şeklinde doğranmış)
*1 adet yeşil biber (incecik doğranmış)
*Maydanoz ve dereotu (incecik doğranmış)
YAPILIŞI 
*Sos malzemesini karıştıralım 
*Tavayı yağlayalım
*Yufkaların birini sos içerisinde ıslatalım ve tavaya parça parça döşeyelim
*1,5 yufkayı böyle kırpık döşeyerek üzerine iç malzemeyi yayalım
*Diğer 1,5 yufkayı ıslatıp parçalara bölerek döşeyelim 
*Kalan sosu da dökelim
*Tavada üstü açık bir şekilde az ateşte pişirelim 
*Altını pişince düz bir kapak veya tabak yardımıyla ters çevirerek diğer tarafını da pişirelim
Melamin sunumlar Pluskitchen...

www.pluskitchen.com.tr
AFİYET OLSUN

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder