Huzurlu Mutfak: UNLU ÇITIR BÖREK
Drop Down MenusCSS Drop Down Menu
Image and video hosting by TinyPic

UNLU ÇITIR BÖREK

   Bu kolay ve çıtır böreği yaptığınızda çok beğeneceğinizi düşünüyorum.Ben peynirli yaptım ama size özellikle kıymalı tavsiye ederim.Şöyle bol soğanlı,maydanozlu bir içle..


 MALZEMELER :
* 3 yufka 
SOS MALZEMESİ :
*1 çay bardağı sıvıyağ 
*Yarım su bardağı Su 
*1 kaşık dolusu nişasta 
*1 kaşık un
*Üzerine 1 yumurta sarısı 
*Susam,çörekotu ve haşhaş

İÇ MALZEMESİ :
*300 gr.beyaz peynir
*Maydanoz
*Pul biber
*Yumurtanın akı
*İstediğiniz iç malzeme olabilir.

YAPILIŞI :
*Sos malzemesini karıştıralım.
*Yufkaların birini tezgaha serelim.
*Yarısına  3_4  kaşık kaşık sos gezdirelim ve yayalım
*Diğer yarıyı soslu kısmın üzerine kapatalım
*Yine soslayalım.
*Tarım ay şeklindeki yufkayı önce ortadan keselim.Her parçayı da 3'e keselim.Yani 6 eşit üçgene bölelim
*Geniş kenarına peynirli içten koyalım ve yanlardan biraz içe alarak saralım.
*Diğer yufkaları da aynı şekilde hazırlayarak yağlanmış tepsiye dizelim.
*Yumurta sarısı sürelim 🌸Susam,çörekotu ve haş haş dökelim.
*185 derecedeki fırında kızarana kadar pişirelim 
AFİYET OLSUN. ..

3 yorum:

  1. harika görünüyor, ellerine sağlık birtanem.
    sunum da ayrıca şık olmuş :)
    sayfana ekli olmadığımı şu an farkettim [ ne ayıppp bana :)) ]
    hemmen ekledim tabiiki de...
    çoook öpüyorum seni birtanem..

    YanıtlaSil
  2. Fatmacım çok çok teşekkür ederim.💕 💕 Artık arkadaşız nasılsa, takibe devam. Sevgilerle canım 💕💖

    YanıtlaSil
  3. Merhaba,
    Ellerinize sağlık.
    Ben de beklerim sizi sayfama, paylaşımlarımızın hep birlikte devamı dileğiyle:))
    fulyapimlezzetler.blogspot.com
    Sevgiler

    YanıtlaSil