Huzurlu Mutfak: SAHRAP SOYSALLA SAHRAPPERA..
Drop Down MenusCSS Drop Down Menu
Image and video hosting by TinyPic

SAHRAP SOYSALLA SAHRAPPERA..

Dün Sahrap Soysal'ın restoranına davetliydim.Mekan.com davetiyle bir grup bloger buluştuk.
Sevgili Sahrap Hanım'ın elleriyle getirdiği özel meze,yemek ve tatlılara bayıldım.Özellikle Mezeler çok özeldi..






                     Mercimekli dondurma
Levrek tuzlama
Karidesli Humus
Köz biber Salatası
Yeşil elmalı Semizotu
Haydari
Patlıcan salatası
Ardından 
Siron
Patlıcanlı Lemis (Pide)
Kuzu etli Keşkek
Ve tatlılar
Fındık unuyla Şekerpare
Lor peynirli Revani
Sufle


Sahrap Hanım bizlere Sironu tanıtıyor.
Boş yufka rulo sarılıp fırınlanıyor.Üzerine sarımsaklı yoğurt ,kızdırılmış yağda nane ve pul biber dökülüyor.Nefisti..


Sufle

 Kuzu etli keşkek


 Patlıcanlı Lemis (pide)

Herbiri birbirinden güzeldi.Sahrap Hanıma ve çalışanlarına çok teşekkür ederim. 
Oğulları ve eşiyle de tanışma fırsatım oldu.Hepsi çok mütevazı,güleryüzlü insanlar.Sahrap Hanımla bol bol sohbet ettim çünkü elektriğimiz çok tuttu.Konuştuk,mekan ve işletme hakkında fikir alış_verişinde bulunduk.Bu özel sohbetimiz başbaşa gerçekleşti tabii ki.Kısacası tertemiz ve güzel muhitteki bu özel mekanı herkese tavsiye ediyorum.Eş,dost arkadaşla gidilebileceği gibi tek başına gitseniz de sıkılmayacağınız bir yer.Aile ortamı ama aynı zamanda özgürsünüz.Bu çizgi çok güzel belirlenmiş.Hepinize sevgiler..




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder