Huzurlu Mutfak: ISPANAK ÇORBASI
Drop Down MenusCSS Drop Down Menu
Image and video hosting by TinyPic

ISPANAK ÇORBASI

Harika bir çorba yaptım👋👋👋
Mutfaktaki koca tencere bitmek üzere😄😄, sizlere de tavsiye ederim, ben şu anda bu satırları yazarken ev halkı fincan fincan, az acılı bu güzel çorbadan içmekteler, hele de eşim, bayılır bu çorbaya👍



ISPANAK ÇORBASI
1 kg ıspanak
1 adet kuru soğan
1 küçük patates
1 diş sarımsak
3_4 yemek kaşığı zeytinyağı
1 tatlı kaşığı dolusu salça
2 yemek kaşığı bulgur
Arzu ederseniz yarım adet tavuk suyu bulyonu veya çorba suyuna 2 su bardağı tavuk suyu, tabii ki şart değil ama çok lezzet katıyor
Tuz, karabiber, pul biber, nane
YAPILIŞI
Ispanağı temizleyip, sirkeli veya normal suda bekletip güzelce yıkadım
Kocaman tombiş tencereme elimle 3 e 4 e bölerek koydum
Bulgur ve baharat hariç tüm malzemeyi doğrayarak üzerine ekledim
Kettle da kaynattığım suyumu tencerem dolmaya yakın olacak şekilde doldurdum
Şöyle bir karıştırıp kaynamaya bıraktım
Bir süre sonra patatesleri kontrol ettim, yumuşadıkları gibi çorbayı el blenderından geçirdim
TABİİ benim tercihimle biraz sulu oldu, o zaman  pilavlik bulguru ekledim
💗
NOT
Eğer siz bu aşamada kıvamdan memnunsanız, bulgur koymasanız da olur veya bulguru en baştan ıspanaklarla beraber de koyabilirsiniz
💕
2_3 dakika daha pişirdim
Altını kapattım
Tuz ve baharatları ekledim
AFİYET OLSUN
Tadına doyamazsınız

Beni İnstagram ve YouTube kanalımdan takip edebilirsiniz  sevgilerle 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder