Huzurlu Mutfak: ACI BİBER SOSU
Drop Down MenusCSS Drop Down Menu
Image and video hosting by TinyPic

ACI BİBER SOSU

MERHABALAR
Pazardan aldığımız acııı çok acı kapya biberler ile domates sosunu karıştırarak nefis bir sos hazırladım.O çoook acılık biraz daha hafifledi.Ayrıca masamızda kullandığımız kasemize cevizli acuka da ekliyorum ve gerçekten nefis oluyor ..Bizde o kadar sevildi ki Emre tostun içine bile sürüyor,eşim kaşık kaşık ekmeğine,Zeynep de omletine...Yani acil durum kurtarıcı bir lezzet oldu.


MALZEMELER
1 kg.kapya biber
1 kg.eğer varsa ev yapımı domates sosu veya rendesi
3_4 yemek kaşığı zeytinyağ
2 tatlı kaşığı tuz




YAPILIŞI
🌶Yıkayıp doğradığımız biberleri Rondoya alalım
Ben çekirdeklerini de ayıklamak istedim ama neredeyse boğuluyordum acıdan,zaten piştikten sonra kaybolup gittiler
🌶Tuz ve zeytinyağ ekleyerek 15 dak.kadar pişirelim
🌶Bu sırada 1 kg.kadar domates sosu veya rendesini ekleyelim
🌶Suyunu çekene kadar pişirelim ama tabii hafif suyu kalmalıdır
🌶Ilındıktan sonra kavanozlara dolduralım..
AFİYET OLSUN

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder