Huzurlu Mutfak: ŞEFTALİLİ ALT_ÜST KEK
Drop Down MenusCSS Drop Down Menu
Image and video hosting by TinyPic

ŞEFTALİLİ ALT_ÜST KEK

Merhaba Arkadaşlar 
Sevgili Şefim Vedat Başaran'la birlikte Tropicana #meyvesulari ile lezzetler hazırladık.
TROPİCANA MEYVE SULARI



KARAMELLİ_ŞEFTALİLİ ALT_ÜST KEK 
200 gr.tereyağ
200 gr.toz şeker
4 yumurta beyazı (sarılar kullanılmıyor,köpük köpük bir lezzet oluyor)
3 yemek kaşığı limon suyu 
2 çay kaşığı kabartma tozu 
1 çay kaşığı vanilya
250 gr.un
2_3 adet şeftali(tepsiye dizmek için)
YAPILIŞI 
1)100 gr.toz şeker ve 100 gr.tereyağını tavada eritip limon suyunu ekleyelim ve karamelize olmasını bekleyelim 
Not:Ben karamel hazırlarken önce şekeri karamelize edip en son tereyağ veya krema koyuyorum,burada yazdığım şekilde yaptık.Benim gibi de yapabilirsiniz)
2)Keki yapacağımız tepsiye dökelim
3)Üzerine soyup dilimlediğimiz şeftali leri dizelim
4)Yumurta beyazları hariç diğer malzemeleri iyice çırpalım 
5)Yumurta beyazlarını da kar haline getirelim
5)Kar halindeki beyazları unlu karışıma yedirerek yavaşca karıştıralım 
6)Bu karışımı şeftalilerin üzerine yayalım
7)180 derecedeki  fırında 40_45 dak. kadar pişirelim 
8)Soğuduğunda ters çevirerek servise sunalım
AFİYET OLSUN 
Bu keki arkadaşlar yaptı ben daha çok fotoğraf çektim. Bloğumda benim yaptığım ELMALI ALT_ÜSTKEK de var 
Meyve suları tüm tariflere çok yakıştı.Diğer lezzetleri ve tarifi daha sonra ekleyeceğim 
Nar Restoranda muhteşem lezzetler ,ortam ve güler yüzle karşılaşırsınız,gelip görmeniz gerek..
Şefimize,Nar Restoran çalışanlarına ve Medyaevi ajansa çok çok teşekkür ederim,harika bir gündü..
DİĞER LEZZETLER
🌷ŞEFTALİLİ LOKUM
🌷ŞEFTALİLİ SORBE
🌷ŞEFTALİLİ SUFLE 
Diğer tarifleri yarın ekleyeceğim.
.ELMALI ALT_ÜST KEK için yandaki linki tıklayınız 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder