Drop Down MenusCSS Drop Down Menu

SOYA SOSLU,SUSAMLI,BİBERİYELİ TAVUK

Uzman Tv çekiminde yaptığım bu güzel tarif,o gün aklıma gelen malzemelerle oluştu.O kadar lezzetli oldu ki,parmaklarınızı yersiniz.Şimdi sıra tarifte..


MALZEMELER:

*4 parça tavuk pirzola veya baget veya kuşbaşı göğüs
*Yarım çay bardağı soya sosu

*3-4 yemek kaşığı zeytinyağ
*1 tatlı kaşığı bal
*1 tatlı kaşığı kurutulmuş veya taze biberiye
*1 tatlı kaşığı kurutulmuş biber parçaları
*1 yemek kaşığı susam,üzerine de 1 yemek kaşığı susam
*Pul biber
*4-5 adet küçük patates

YAPILIŞI:

*Tavuk parçalarını yıkayarak süzgece alalım,bıçakla bir kaç yerinden delelim
*Sos malzemesini karıştırarak tavuk parçalarını bu sosa bulayalım
*Zamanımız varsa tavuklarımızı bu sosta ve buzdolabında bir gece veya bir kaç  saat bekletebiliriz
*Sosa bulanmış tavukları fırın kabına dizelim
*Elma dilimi şeklinde doğradığımız patatesleri de sosa bulayarak tavukların  yanlarına yerleştirelim
*Kalan sosu üzerlerinde gezdirelim
*Üzerine kavrulmuş susam veya yeni kavurduğumuz susamı serpelim
*Kabı alüminyum folyoyla saralım ve 200 derecedeki fırında 30-40 dakika  kadar pişirelim


AFİYET OLSUN...
Facebook'ta Huzurlu Mutfak sayfamı takip etmek için tıklayın
Twitter'da Huzurlu Mutfak sayfamı takip etmek  için tıklayın
Ayrıca INSTAGRAMDA huzurlu_mutfak olarak takip edebilirsiniz..

2 yorum:

  1. çok iştah acıcı görünüyor.Elleriniz sağlık.Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. SÜHEYLA ATLITAŞ24 Şubat 2015 23:15

    AAY İNANAMIYORUM BLOGUNUZ NASIL NEFİS OLMUS BEN SİZİ TELEVİSYONDADA IZLEDIM BLOGU VARMI ACABA DIYE ARAMISTIM OZAMAN BASKAYDI BLOGUNUZ AMA BU ŞAHANE OLMUS BAYILDIM TARİFLERİNİZİ DENİYORUM HEP

    YanıtlaSil