Huzurlu Mutfak: KADAYIFLI GÜLLÜ PUDİNG
Drop Down MenusCSS Drop Down Menu
Image and video hosting by TinyPic

KADAYIFLI GÜLLÜ PUDİNG


Pakmaya ' nın yeni ürünlerini denemek için geçen gün Pakmaya Uygulama Merkezi'ne davetliydim.Yeni pudingler bir harika..
Türk Kahveli Pudin,Güllü Puding,Tarçınlı Vanilyalı ,Ballı Bademli ve Portakallı çikolatalı pudinglerin hepsi birbirinden güzel..Tavsiye ederim..








Bu görselde marifet kalıpta..Pasta malzemeleri  satan bir dükkandan 10 TL'Yİ almıştım.Dün elime geldi bir güzellik yapayım dedim.Hem lezzetli,hem şık bir tatli oldu..



MALZEMELER 
2 poşet Güllü Puding (@mutfaginyildizi Pakmaya)
4 su bardağı süt 
1 yumurta (ben krem karamel tadı verdiği için yumurta koymayı severim)
1 su bardağı kavrulmuş kadayıf




YAPILIŞI 
Pudingi pakette yazan sütten daha az miktarla ve yumurtayı ekleyerek, karıştırarak pişirdim
Kalıbı her ihtimale karşı fırça ile yağladım
Puding,kadayıf,puding ,kadayıf ve puding olarak kalıba döktüm
Ilındıktan sonra buzdolabına koydum
İyice soğuyunca kalıbı ters çevirerek çıkardım
Üzerini damla çikolata ile süsledim
Kırmızı gıda boyası ve ince fırça ile boyadım..
Doğaçlama bir şey oldu ama çok da güzel oldu. .

3 yorum:

  1. Buket Hanım Merhaba
    Bu tarifte marifet kalıpta demişsiniz ama kesinlikle marifet siz de . Ellerinize sağlık, çok şık bir sunum hazırlamışsınız. Pakmaya ürünlerini ben de severek kullanıyorum mutfağımda.Sevgiler...))

    YanıtlaSil
  2. Sevgili arkadaşım sizin güzel görüşünüz,çok çok teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  3. Sevgili arkadaşım sizin güzel görüşünüz,çok çok teşekkür ederim

    YanıtlaSil