Huzurlu Mutfak: KAHVELİ BONFİLE
Drop Down MenusCSS Drop Down Menu
Image and video hosting by TinyPic

KAHVELİ BONFİLE

Merhabalar,
Dün Yeşilköy'deki Wow Hotel bünyesindeki Kahve ve kahveli lezzetler etkinliğine davetliydim.Ve @soffamutfak 'da @lefandakli Emrah ŞEF önderliğinde yaptığımız yemeğim..


MALZEMELER 
*200 gr.bonfile
*10 gr.kahve Çekirdeği(az dövülmüş)
*1 fincan demlenmiş filtre kahve veya espresso
*10 adet taze karabiber (az dövülmüş)
*1 fincan zeytinyağı 
*Tuz

YAPILIŞI 
*Etimizi önce kahve ve karabiber taneleriyle ovuyoruz
*Daha sonra diğer malzemeleri de ekleyerek etimize yediriyoruz
*30_40 dakika kabın üzerini  kapayarak bekletiyoruz.  Hazırlama sırasında eti ovup durdum ve sürekli el yıkadım,yeter ki lezzetli olsun..
Pişireceğimiz zaman tane karabiber ve kahve taneciklerinden mümkün olduğunca arındırdım. 
*Daha sonra ızgara tavayı ısıtarak biraz *Zeytinyağ döktüm,iyice ısınınca eti attım ve altı kızarana kadar ellemedim,daha sonra silikon maşa ile çevirdim ve altını kıstım,aralıklı olarak çevirerek eti pişirdim.
*İçi çok hafif pembe kaldı ama hiç rahatsızlık vermedi çok güzel olmuştu..
AFİYET OLSUN. .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder