Huzurlu Mutfak: ALAÇATI OT FESTİVALİ
Drop Down MenusCSS Drop Down Menu
Image and video hosting by TinyPic

ALAÇATI OT FESTİVALİ

Bu yıl 6.sı düzenlenen Alaçatı Ot Festivali 'ne gitmek kısmet oldu.İnşallah seneye de gideceğim.Hem festival,hem de Alaçatı unutulmazdı.Hayatımda gördüğüm en güzel yer.Bir çok tatil beldesine ve yurt dışına da gittim,ben böyle sanat eseri gibi bir yer görmedim.İlk günler çok yağmurluydu ama 3.gün hava da muhteşemdi.

Festival alanında hiç duymadığım reçel çeşitleri,otlu börekler,kurabiyeler,limonatalar satılıyordu.Ev hanımları kendi emekleriyle yapmış oldukları ürünleri pazarlıyorlardı.Ben de bir çok ot hakkında bilgi sahibi oldum.Sizlerle bu hafta bunları paylaşmak istiyorum.Artık pazara çıktığımda hangi ot nedir,daha çok anlayıp,daha çok kullanacağım.Sizlere de bilgi vermek için paylaşmak isterim.Bazılarınız tabii ki  çok iyi bilirler ama benim gibi yeni  öğrenecek olanlar da vardır..Tekrar görüşmek üzere...

Burada gördüğünüz değirmenler bir otel..Alt tarafında da Anfi-tiyatro var.Festival çerçevesinde konserler,yemek yarışmaları ve nice aktiviteler orada yapıldı.Anason ve Pinhani grupları konser verdiler..



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder