Huzurlu Mutfak: ŞEHRİYELİ ISPANAK ÇORBASI
Drop Down MenusCSS Drop Down Menu
Image and video hosting by TinyPic

ŞEHRİYELİ ISPANAK ÇORBASI

Dün akşam yemeğe bir de çorba ekleyeyim dedim ama hep aynı çorbalarda dönüp durmayı sevmediğim için buzdolabını açtım,karşıma ıspanaklar çıktı,neden olmasın diyerek çorbaya başladım..Çok da iyi oldu,brokoli veya karalahana çorbasından daha  hafif ve tel şehriyeyle 
ağızda güzel tad bırakan nefis bir çorba oldu.Bu sağlıklı sebzeyi mutlaka çorba olarak da yapın,bayılacaksınız..




MALZEMELER:
*2 bağ ıspanak 
*1 adet soğan
*1 adet havuç
*1 adet küçük patates
*2-3 diş sarımsak
*1 çorba kaşığı zeytinyağ
*Kaynar su
*2 tatlı kaşığı tuz
*Karabiber,kırmızı biber,pul biber
*1 çay bardağı tel veya arpa şehriye

YAPILIŞI:
*Ayıklayarak suda beklettiğimiz ve süzgeçte bol bol yıkadığımız ıspanakları elimizle  parçalayalım 
*Tencereye koyalım,üzerine doğradığımız soğanı, patatesi,sarımsağı ve dilimlediğimiz  havucu koyalım
*Zeytinyağını,tuzunu ekleyerek malzemelerin üzerini 3-4 parmak geçecek şekilde kaynar su  koyalım
*Pişmeye bırakalım
*Malzeme yumuşayınca el blendırından geçirelim
*Kaynamakteyken tel veya arpa şehriyeyi ekleyerek 10 dakika daha pişirelim
*Baharatları da ekleyerek altını kapatalım
*Biraz dinlendikten sonra servise hazırdır..

AFİYET OLSUN..


Facebook'ta Huzurlu Mutfak sayfamı takip etmek için tıklayın
Twitter'da Huzurlu Mutfak sayfamı takip etmek  için tıklayın
İnstagram'da huzurlu_ mutfak yazarak takip edebilirsiniz...






1 yorum:

  1. merhaba blogunuzu hazırlayan arkadasa nasıl ulasırım acaba yazarmısınız cok begendım blogunuzun duzenını renklerınıze bayıldım ..

    YanıtlaSil