Huzurlu Mutfak: ASLI HÜNEL İLE MUTFAK KEYFİ
Drop Down MenusCSS Drop Down Menu
Image and video hosting by TinyPic

ASLI HÜNEL İLE MUTFAK KEYFİ

SEVGİLİ ARKADAŞLAR,

STV Televizyonu için çektiğimiz ASLI HÜNELLE MUTFAK KEYFİ programının konuğuydum.Ve geçen gün program yayınlandı.Çok güzel tepkiler aldık ve bir çok kişi severek seyretti.Bloğumda hatıra olarak kalması için fotoğraflardan yayınlamak istiyorum..Hepinizin ilgisi ve desteğiyle emin adımlarla ilerliyorum.Sizlere,sevgili dostlarıma yürekten çok teşekkür ediyorum..



Ben programda şu yemekleri yaptım..

*BİBERLİ KARNABAHAR SALATASI
*SEBZELİ TART
*ISPANAKLI PİLİÇ SARMA
*KURU FASULYELİ PASTA (Benim 1992 yılında Türkiye BİRİNCİSİ olduğum pasta,,Tarif  bloğumda var)

Ve ayrıca..

*ZEBRA REVANİ (tarif blogda var)
*BAMYA TURŞUSU (blogda var)
*KABAKLI CACIK (blogda var)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder