Huzurlu Mutfak: PATLICAN KAYGANASI
Drop Down MenusCSS Drop Down Menu
Image and video hosting by TinyPic

PATLICAN KAYGANASI

Ne bereketli bir sebzedir şu patlıcan.Çeşit çeşit halleri vardır.Benim aklımda da onlarca çeşit pişirimi var, bunları bloğuma sırayla koyacağım inşallah..Dün pazar günü akşamına yani 5 çayına, eşime ve çocuklarıma yapayım dedim.Bu arada fotoğrafını da çektim ve bu sabah
yayınlıyorum.Yaptığım yemeklerin fotoğrafını hemen çektim- çektim,yoksa çekecek miktar ve şekli bulamayabilirim.Her zaman yaptığım ve ev halkının sevdiği  şeyler olduğu için heyecanla ve çarçabuk fotoğraflamam gerekiyor.Sizler de denerseniz lezzetini anlayacaksınız.Hadi başlayalım...




MALZEMELER:

*3 adet kemer ya da bostan patlıcan
*2 yumurta
*1 su bardağı un
*Yarım bardak soda
*Yarım limon suyu
*Yarım paket kabartma tozu veya 1 çay kaşığı karbonat
*1 çay kaşığı tuz
*Kuru nane ve karabiber
*Kızartmak için sıvıyağ

YAPILIŞI:

*Alacalı soyulan patlıcanları yuvarlak veya uzun uzun çok ince olmayacak şekilde dilimleyin.
*Tuzlu suya bastırın
*Bu arada diğer tüm malzemeleri genişce bir kapta karıştırın
*Sudan alıp hafif sıkılan patlıcanları kurulayın
*Her bir dilimi karışıma bulayıp yağı yakmayacak ısıda kızartıp kağıt havlu üzerine alın,

Facebook'ta Huzurlu Mutfak sayfamı takip etmek için burayı tıklayınız

Twitter'da Huzurlu Mutfak sayfamı takip etmek için burayı tıklayınız

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder