Huzurlu Mutfak: AÇELYA İLE GÜLÜMSE HAYATA
Drop Down MenusCSS Drop Down Menu
Image and video hosting by TinyPic

AÇELYA İLE GÜLÜMSE HAYATA

Merhaba arkadaşlar..
Bugün  360 TV de yayınlanan Açelya ile Gülümse Hayata Programında konuktum. 6 kez çıktığım bu program en mutlu ve rahat olduğum bir ortamda çekiliyor..
Açelya Hanım aynı göründüğü gibi dünya tatlısı ve mütevazı bir insan.
Sizlere bu programda 3 tarif yaptım.
SUSAMLI MİNİ PİZZALAR
SNİCKERS KURABİYE
ÇATAL ÇÖREK
💖
💖
Sevgili Açelya ve ben..

Bloğumda snickers tarifi var diğer ikisini de yakın zamanda ekleyeceğim..
Aşağıya program linkini ekliyorum.
Linki tıklarsanız bu şahane sohbet ve tarifleri izleyebilirsiniz.
AÇELYA İLE GÜLÜMSE HAYATA
Ayrıca beni 
İNSTAGRAMDA @huzurlu_mutfak 
Facebook'tan Huzurlu Mutfak 
Twitter'da @huzurlu_mutfak 
Pintereste Huzurlu Mutfak olarak takip edebilirsiniz 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder