Drop Down MenusCSS Drop Down Menu

PORLAND'LA MUTLU EVLER



Merhaba Arkadaşlar..
Geçenlerde Yüzde Yüz Türk Markası olan PORLAND'ın  ve Sevgili A.Selma Mollaoğlu'nun davetlisi olarak bir grup blogger arkadaşımla beraber İstanbul Vialand AVM 'de bulunan Porland Fabrika Satış Mağazası'na davetliydik.
  Sosyal Medyanın gücü son yıllarda oldukça önem kazanmaya başladı.Takip edilen ve saygı duyulan bloggerlar olarak tüm firmalara isim tanıtma , markayı hatırlatma ve yeni ürünlerin lansmanı konularında destek oluyoruz.
  Ben üniversite sınavına girdiğimde Marmara Üniversitesi işletme Fakültesini  ilk sıraya yazmıştım ve istediğim bu bölümü okuma şansım oldu.Blogger olduğumdan beri en profesyonel marka ,ürün ve mağaza tanıtımını Porland'da gördüm.Kendimi iş hayatının daha bir içinde hissettim.Herşey çok güzeldi ayrıca bu düzen ve ciddiyet için de kendilerine çok teşekkür ederim..
   Bizler sadece büyük bir mağaza gezdik zannetmeyin,tabaklardaki harika desenleri çizen arkadaşlardan,mağazacılık planını yapan kişilere kadar tüm yetkililerden harika bilgiler aldık.
  Bu desenler ortaya nasıl çıkıyor,nasıl üretiliyor,nasıl depolanıyor nasıl dağıtılıyor konularına kadar kadar bizlere bilgi verdiler.
   Ayrıca mağazadaki düzenlemeden çalışanların yakın ama bunaltmayan ilgilerine dek açıklamalar yaptılar.Çok emek verdiler ..
  Bizlere de şahane bir Yeni Yıl sofrası hazırlamışlardı.



   İnanın bu bir etkinlik değil sanki bir rüyaydı.
  Bilgileri alıp mağazayı gezmeye başlayınca sanki başka bir dünyaya girdim.O kadar ki arkadaşları bile unutup kendi kendime gezmişim,aşağıdaki toplu fotoğraf hariç hiç bir fotoda yokum..




Yani o derece hayran oldum.Tahmin edersiniz ki bir blogger olarak tabak çanak ve sunum malzemelerim çok fazla ama buradaki büyülü ve ferah ortam beni çok etkiledi.Onların hediyeleri yanında ben de kendime bir şeyler aldım.İyi ki daha çok zamanımız yoktu , sanırım aldıklarımı  taşıyamazdım.



   Bizlere sundukları bu serinin adı  FOREST FOX (Ayrıntılar için yandaki mavi linke tıklayınız) Ürünlerde orman hayvanları resimleri var,o kadar güzel bir takım ki bunlarda yemek yemek bir zevkti.

   Yeni yıl temalı uzun bir masa etrafında, samimi bir ortamda geçen etkinlikte, Porland Kurumsal İletişim Yöneticisi Esen Karatekin marka hikâyesini anlatırken, 

ESEN KARATEKİN

  Designer İlksen Şenol 2017 masa üstü trendleri ve Porland’ın yeni sezon koleksiyonları hakkında bilgi verdi. 

İLKSEN ŞENOL 





 Porland’ın ev araç gereçleri ile tekstil ürünler markası Porland Style Ürün Müdürü Aylin Çoruh tarafından markanın her geçen gün zenginleşen ürün kategorileri aktarıldı ve toplantının bir bölümünde 3 bin metrekare alanda kurulu sektörünün en büyük mağazası blog yazarları ile birlikte gezildi.


AYLİN ÇORUH

Organizasyonun dekorasyon ve sunum hazırlığı Görsel Projeler ekibi tarafından yapıldı. Son bölümde Görsel Projeler’den Onur Güney ve İlkay Aydoğdu’nun uygulamalı olarak anlattıkları yılbaşı sofralarına ilişkin pratik bilgiler ve Porland Fabrika konseptine ilişkin mimari ve dekorasyon ayrıntılarını ilgiyle dinledim ..
    Kapıdan girdiğimizde harika bir müzik bizi karşıladı,
Benim için güzel dakikalar müthiş iki müzisyenin notlarıyla başlamıştı zaten.Bu modern anlayışı çok beğendim ,gidip gelip onların da fotosunu çektim .



Şimdi sizleri tekstilden sunum malzemelerine,süs eşyalarından hediyeliklere harika bir gezintiye davet ediyorum..

Başlayalım mı?



Yeni yıla özel çok farklı dizaynlar geliyor..Henüz satışa sunulmadı ama bizler gördük ve çok beğendik.






Yılbaşı için hazırlanmış ,neşeli,hoş bir masa örneği..



Renkler,desenler ne kadar güzel değil mi?






Bu ayaklı sunum standının ayaksızları ve yuvarlaklar da var,özellikle bunları da çok beğendim ...Sofraya kalite katan bir ürün de bu..



Bu takımı da çok beğendim ,çizgiler çok güzel,tabaklar kalın ,elime aldığımda bırakmak istemedim.Bende kumaşa dokunur gibi bir his oluşturdu.Gri_krem renk uyumuna da bayıldım.


Sarı rengin enerji verdiği bilinir,bu takımdaki renkler bir çok kişinin bayılacağı türden..


Araya bir banyo serisi ekleyeyim şu an..
Hepsi birbirinden güzel seçenekler var.Ve bir çok markaya göre çok ekonomik.Kalite zaten tescilli.



Ve geldik mavilere..
Güzelliğe bakar mısınız? İnsana yaşam enerjisi veriyor..


En canlı takımlardan biri daha..
Cıvıl cıvıl ,şeker gibi..




Gri takımlar çok moda .Koltuktan elbiseye ,perdelerden mutfak ve banyoları kadar..
Burada da çok beğendiğim gri bir bir takımı da sizin için fotoğrafladım.



Süs eşyalarından biri olan Baykuşlar size merhaba desin mi?





İşte hediyelikler..



Tekstil ürünleri evimize şıklık ve renk katacak..


Mağaza girişindeki klasik takım.Ve ayrıca yön tabelası..


Cıvıllara devam..





Çerçevelerin küçük bir kısmı burada,daha süslü,gri beyaz çok güzel bir çok seçenek mevcut..


Tüm fotoğrafları heyecanla çektim,mağaza gezdik gez bitmez,bunlar sadece örnekler..
Veee...
Porland'ın bize verdiği Yeni Yıl Hediye paketindeki fincanlarımla çektiğim fotoğrafım



Porland etkinliğimde sizler için seçtiğim kareler bunlardı.Eğer gidip gezerseniz daha bir çokları göreceksiniz.
Ayrıca online satış yapıldığı için aşağıdaki linke tıklayarak tüm ürünleri görüp satın alabilirsiniz. 
Sevgilerimle 
Beni instagramda @huzurlu_mutfak
Facebookta Huzurlu Mutfak 
Twitterda @huzurlu_mutfak olarak takip edebilirsiniz.

2 yorum:

  1. Canım benim iyi ki geldin...Seninle olmak çok keyifliydi...Sevgiler....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım Selmacım ben de davet için çok teşekkür ederim gerçekten harika bir organizasyondu.Beraber olmak da çok güzeldi.Porland'a hayran oldum.

      Sil