Drop Down MenusCSS Drop Down Menu

KURUÇEŞME MİA MENSA

Eveet sevgili arkadaşlar,bugün yağmurlu ama tertemiz bir hava var..Ben de buradan hepinize merhabalar demek istiyorum . .
  Ama size asıl anlatmak istediğim dünkü güzel İstanbul gezim ve elbette günün yıldızı Mia Mensa Kuruçeşme.



  Sevgili @konuşankalemm  (instagram adıyla) Serkan Bey'den geçenlerde bir mesaj aldım.Bir kaç blogger arkadaşımı ve beni Boğazın kenarındaki İtalyan Restoranı Mia Mensa 'ya davet ediyordu.Serkan Beyin davetlerine her zaman icabet etmek isterim çünkü hem seçtiği mekanlar farklı ve güzeldir,hem de konukları işini iyi yapan,güzel insanlardır..
Gelelim düne....
Pazar günleri ailemi yalnız bırakmayı sevmem ama Boğaz ,Kuruçeşme ve Mia Mensa olunca sabahın 6' sında bir heves uyandım.Acaba mekan nasıl dizayn edilmişti,menüde neler vardı,kahvaltıda farklı bir şeyler görebilecek miydik?
Bu hevesle önce evimde 15 adet pankek yaptım ve sofrayı hazırlayarak saat 9.30 da yola çıktım.
   Hava harikaydı,Kazasker'den Kadıköy'e geçtim.
Asıl hevesim Vapura binmekti ama saat uyumayınca da hemen yanındaki Tur Yol teknesiyle karşıya geçtim.Oradan da bir otobüsle 10 dakikada Kuruçeşme 'ye vardım.
   Merkezdeki Macro Center'ın yanından aşağı yürüdüğünüzde hemen sağda renkli ama cool görüntüsüyle Mia Mensa karşımdaydı.
  Ve tabii deniz,boğaz ve uzaktan geçen gemiler...
Beni güler yüzlü bir çalışan olan Harun Bey karşıladı.Şöyle denize sıfır bir masada yerimi aldım.Daha sonra Serkan Bey ve diğer arkadaşlar da geldiler.Ve etkinliğimiz başladı
Sizlere biraz ortamı anlatmalıyım..

















  Mekanın bahçe kısmı fotoğraflarda da göreceğiniz gibi özellikle yazları gündüz ve gece insanın içini açacak hoşlukta.Geceleri deniz kenarında ,müzik eşliğinde rengarenk bir bahçede oturmak ne de güzeldir kimbilir.



     Diğer kısım denize açılan bölüm,masalar insanı boğmuyor,çok yakın değil ve ferah bir ortamda..
  Ayrıca içeride bir bölüm var ki avizeleri bile muhteşem.Şahsen ben bir kış gecesinde bu ortamda,bu hoş müzik eşliğinde menüdeki İtalyan Yemeklerinden ve salatalardan yemek isterim.Ambians çok çekici.

Düne dönersek..
Herkes geldiğinde bizleri özenle hazırlanmış olan kahvaltı masasına davet ettiler..
Dikkatimi ilk çeken şey düzen ve uzun bardaklardaki taze sıkılmış portakal sularıydı.
Sofrada ki renkler de hoşuma gitti şöyle ki;
Omletin tatlı sarılığı ,menemendeki otların yeşilliği,pankek teki pudra şekeri,meyveler,çilekler herşey bir renk cümbüşü oluşturmuştu..

    Çeşitli peynirler,zeytin ve reçellerden söz etmek gerekirse herşey taze ve mis gibiydi..
Aşağıda Harun Bey masamızı hazırlarken...



Haa unutmadan incecik yufkayla yapılmış kabaklı ve kıymalı tava böreğini de anmalıyım.
Bir müddet fotoğraf çekerek daha sonra masaya oturduğumuz halde börekler şahaneydi.
Bilirsiniz bazen soğuyan börekler kayış gibi tatsız olur .











Menemenin lezzeti fotoğraftan bile hissediliyor değil mi?



Pankek yanında çilek,muz ve pekmez var,
Mmmm şahaneydi..








Omletse inceliğine rağmen  çok lezzetliydiSıcak mini ekmekler ve taze çayın eşlik ettiği kahvaltı hoş sohbet arkadaşlarla daha da lezzetli bir hal aldı.Ben cam kenarındaki gri kazaklı,sarı uzun saçlı olanım💕💕



   Kahvaltı sonrası kallavi bir Türk kahvesi geldi.Burada diğer kahveleri de bulmak mümkün,filtre kahveyi denedim o da çok başarılıydı.
Her yerin tertemiz olduğu restoranın WC si de çok temiz ve güzel
Fiyatlar ortalamanın biraz üzerinde ama kalite,lokasyon ve yemekler için değer.
İster kahvaltı,ister bir kahve isterseniz zengin menüsü için tercih edilebilecek bir yer..
bu güzel organizasyon için Mia Mensa ve Serkan Beye çok teşekkür ederim . .

  Arkadaşlarla ayrıldıktan sonra ben Bebek'te  çok eski bir dostumla buluştum..Biraz onunla hastet giderdikten sonra Kuruçeşme'ye gittiğim yoldan evime döndüm.Unutulmaz bir gün oldu.
Yemek tariflerimin yanısıra güzel mekanları da sizlerle paylaşmaktayım . Bunlar da işimin renkli kısmı,Mekanlar ve TV programı çekimleri beni motive eden etkenler..

MİA MENSA Kuruçeşme, Muallim Naci Cd. No:64, 34345 Beşiktaş/İstanbul
TEL 0212 263 4214

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder